Ugrás a főtartalomra

Sajtó mappád

  • Kötelezően kitöltendő mező!

XXXLutz nyitás Magyarországon

Immár XXXLutz áruházak várják a vásárlókat 

Az üzletek átalakításával lezárult a márkaváltás

Nyitási akciókkal, a kedvelt termékek mellett új prémium és saját márkákkal bővülő választékkal és egy teljesen új törzsvásárlói programmal várják vásárlóikat az egykori Kika lakberendezési áruházak, amelyek több hónapig tartó teljes külső-belső átalakítás után XXXLutz néven működnek tovább. Az új osztrák tulajdonos a világ második legnagyobb bútorkereskedelmi hálózataként vallja: üzleteiben mindenki személyre szabott ajánlatokat találhat álmai otthonának kialakításához.

Lezárult a márkaváltás és a teljes külső-belső átalakulás: mostantól XXXLutz néven működnek tovább a Kika hazai üzletei. A hat magyarországi egységből álló hálózatot az elmúlt évben vásárolta meg új tulajdonosa, amely a hazánkban jól ismert Mömax és Möbelix áruházakat is üzemelteti. A Gazdasági Versenyhivatal által 2019 augusztusában jóváhagyott tranzakció pedig most teljesedett ki: október 15-től a két budapesti, a budaörsi, a győri, a debreceni és a pécsi áruház a megújult arculattal, a bejáratánál pedig a márkára jellemző piros székkel, üzleteiben pedig óriási nyitási akciókkal várja vásárlóikat.

A márkaváltás több hónapos munka eredménye, ráadásul a hat üzlet az átalakítás idején mindvégig működött, amelynek során a teljes külső-belső átalakítás mellett új IT-rendszer kialakítása és beindítása is megtörtént. Az XXXLutz ezért köszönetet mond több mint ötszáz hazai dolgozójának és valamennyi vásárlójának, együttműködésükért, lojalitásukért és türelmükért.

Az új tulajdonossal egy 75 éves hagyomány részeseivé válnak a magyar vásárlók az 1945-ben alapított XXXLutz Csoport mára 13 országban 320 üzlettel és éves szinten 5,1 milliárd eurós árbevételével a világ második legnagyobb bútorkereskedelmi láncának számít. Az osztrák cégnél azonban azt vallják: nem egyszerű bútorboltokat, hanem lakberendezési áruházakat működtetnek, ahol széles kínálatban, szinte minden korosztály és ízlésvilág találja meg a számára megfelelő megoldást, ami az otthon kialakításához szükséges lehet. A tulajdonosok és a menedzsment úgy vélik, hogy ez a stratégia jó alapja annak, hogy növeljék részesedésüket a 210 milliárd forintos magyar bútorpiacon.

A márkaváltás ellenére megmaradnak az üzletek választékában a kedvelt magyar márkák és a korábbi slágertermékek. A hazai áruházak eddig több mint negyven hazai beszállítóval dolgoztak, többségük továbbra is marad a szortimentben. Ilyen kiemelt partner például a Kanizsa Trend vagy a Naturtex. Az XXXLutz áruházakban ugyanakkor az új tulajdonos szélesebb beszállítói körének köszönhetően Magyarországon eddig ismeretlen prémium és saját márkás termékekkel bővül a választék és 15-20 százalékkal nő az azonnal elvihető áruk aránya. A legtöbb fajta termék a legnagyobb, fővárosi és budaörsi áruházakban megtekinthető, de természetesen minden terméket meg lehet majd rendelni a vidéki üzletekből is. A megnövekedett kínálat tárolását a hálózat meglévő raktárai mellett egy Üllőn kialakított 17 ezer négyzetméteres raktár is támogatja.

Az áruházakban elérhető széles választék nem csak a vásárlók minőségibb kiszolgálása miatt fontos. Az XXXLutz hisz abban, hogy az online csatornák erősödése mellett a hagyományos offline kereskedelemnek továbbra is kiemelt szerepe van a lakberendezésben: a termékek kipróbálhatók, az eladók pedig tanácsadók. A társaság nagy hangsúlyt fektet az egyedi rendelésű bútorokra, az üzletekben ehhez szakszerű segítséget is nyújtanak a vásárlók számára, akiknek így nem kell kompromisszumot kötniük, ha otthonuk kialakításáról van szó.

Az XXXLutz azonban nem csak a választék terén hoz megújulást. A magyarországi üzletekben is elindul a Premium Card program, a márka európai hálózatában már nagy sikerrel működő törzsvásárlói rendszer. Ennek keretében az üzletláncnál a hónapról hónapra megújuló exkluzív ajánlatokon, limitált vásárlási lehetőségeken, nyereményjátékokon túl minden évben vásárlási utalvánnyal és születésnapi meglepetéssel honorálja majd a vásárlók hűségét. Emellett szolgáltatások széles körét biztosítják az üzletek a 3D tervezéstől a varráson át a kisteherautó bérlésig, a bútorok összeszereléséig.

Az újdonságok mellett az XXXLutz nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a vásárlók a korábbi vásárlásukhoz fűződő jogaikat megőrizzék, így az áruházakban eddig megrendelt termékek esetében továbbra is érvényben maradnak a garanciák, illetve az ügyfélszolgálat is készséggel áll rendelkezésre ezekben az ügyekben.

XXXLutz sajtóhírek

Szeretné megkapni automatikus e-mailben aktuális sajóhíreinket? Regisztráljon most!

Hírlevél regisztráció

Értesüljön az MMXH Lakberendezési Kft. XXXLutz sajtóközleményeiről email-ben.


Kérjük, válaszold meg a biztonsági kérdést a levélszemét kizárásához.


* A mező kitöltése kötelező.